References

  1. Metze E. & Nystrup J. 2000. Samtaletræning: håndbog i præcis kommunikation. 1. udgave. Kbh.: Hans Reitzel. S.
  2. Ammentorp J. God kommunikation sætter positive spor. Sygeplejersken. 2009 [cited 2013 April 3.]; (5). Available from: http://www.dsr.dk/Sygeplejersken/Sider/SY-2009-05-60-1-Kommunikation.aspx
  3. Jensen K. Helsefagutdanning i forvandling. 1985
  4. CAIPE 2002, Centre for the Advencement of Interprofessional Education
  5. Bassett B. Diabetessygeplejerskernes dilemmaer. Sygeplejersken. 2001[cited 2013 April 3.]; (22). Available from: http://www.dsr.dk/Sygeplejersken/Sider/SY-2001-22-5-1-Diabetes_type_2.aspx
  6. Zoffmann, V., At uddanne til livet med diabetes. I J. Hilsted, J.K. Borch, ChJ. Sandahl red. 2011. Diabetes. 2.udg. København: Munksgaard Danmark, s. 377
  7. Benner P., Wrubel J. Omsorgens betydning i sygepleje. Stress og mestring ved sundhed og sygdom. Kbh.: Munksgaard Danmark; 2006. p. 23-91
  8. Eide, H. & Eide, T., 2010. Kommunikasjon i relasjoner: samhandling, konfliktløsning, etikk. 2. reviderte og utvidede utgave edn. Oslo: Gyldendal Akademisk. S. 24
  9. Jakobsen M. Konsultationssygepleje til patienter med type 2 diabetes. Sygeplejersken. 2008 [cited 2013 April 3.]; (12). Available from: http://www.dsr.dk/Sygeplejersken/Sider/SY-2008-12-62-1-Konsultationssygepleje.aspx
  10.  Den danske kvalitetsmodel. [Internet]. Regioner. [Updated 2010 April 20.] [cited 2013 April 8.] Available from: http://www.regioner.dk/Sundhed/Kvalitet+og+forskning/Den+Danske+Kvalitetsmodel.aspx
  11.  Changepilot – brugerdrevet innovation. Innovationsarkitektens værktøjskasse. Aarhus, 2009. http://www.changepilot.dk/fileadmin/changepilot/foto/PDFs/Artikel_BrugerdrevetInnovation_juli09.pdf
  12. De Bonos tænkehatte – til idéudvikling. [Internet]. Statens center for kompetenceudvikling. [cited 2013 April 2.] Available from:  http://www.kompetenceudvikling.dk/content/de-bonos-t%C3%A6nkehatte-%E2%80%93-til-id%C3%A9udvikling

Ingen kommentarer:

Send en kommentar